reklama

Výdych

Tvoj dotyk, pohľad a tvoj bozk, to všetko si pamätám, hoc už len matne, no nezabúdam na tvoju dlaň, ktorá mi v dlani pomaly chladne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Počujem tvoj hlas a je to naposledy,
tvoje slová, čo sa v tichu letmo ozývali,
v tej chvíli poslednýkrát spolu,
naposledy než si odišiel, než mi ťa vzali.

Pamätám, ako si vydýchol
a potom už nič, žiaden nádych,
nebolo nám dopriate byť spolu navždy,
rýchlo si odišiel odo mňa medzi nich.

Zaspal si poslednýkrát v mojom náruči,
pohľadom si stále na mňa hľadel.
zaspal a odišiel si od sna a ostal v ňom žiť,
viac si sa mi už neprebral.

Ostalo ticho, všetko stíchlo
a zrazu strašný zvuk, nepríjemný prásk,
srdce mi puká v dvoje,
strach strieda smútok a bolesť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stratila som ťa raz a navždy,
je koniec naším krásnym dňom,
je po všetkom, čo sme mali,
nechcené znie medzi nami posledné ZBOHOM!

Petra Ištvániková

Petra Ištvániková

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je zlváštne žiť život, je zlváštne poznať život, je však neskutočne krásne si život vychutnať.Možno nie som pekná, možno nie som krásna, možno nie som sladká ako med, no mám úprimnú dušu a veľké srdce, viac mi netreba. Zoznam autorových rubrík:  poviedky o životetak trošku vo veršochtak zamyslela sa som :-)

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu