reklama

Trpím a plačem, pre to všetko

Plačem, lebo som stratila všetky sny. Plačem, lebo mi srdce zviera a ma bolí. Plačem, lebo mi niet už pomoci. Plačem, lebo nie som v tvojom náruči.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Plačem a všetko mi je tak strašne ľúto.
Plačem a nechem, aby srdce mi puklo .
Plačem a neviem, či to má ešte zmysel.
Plačem a nechcem, aby si ma takto videl.

Plačem, nič už viac od života nechcem.
Plačem, veď iné už nezmôžem.
Plačem, som na konci tohto bôľu.
Plačem, bo nenachádzam útechu.

Petra Ištvániková

Petra Ištvániková

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je zlváštne žiť život, je zlváštne poznať život, je však neskutočne krásne si život vychutnať.Možno nie som pekná, možno nie som krásna, možno nie som sladká ako med, no mám úprimnú dušu a veľké srdce, viac mi netreba. Zoznam autorových rubrík:  poviedky o životetak trošku vo veršochtak zamyslela sa som :-)

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu