reklama

Len teba

Ako si sa ma dotkol, ako si ma pohladil, moje srdce si tým veľmi rozbúšil. Potom ten pohľad do očí a priamo do duše, vidíš všetko, čo sa mi v nej píše.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Tvár odvrátim a ty ma objímaš v náruči,
túlime sa v objatí pod rúškom noci,
držíš ma pevne, aby si ma chránil,
len ty si mi srdce správne ocenil.

Vidíš mi do srdca a do duše, cítiš to,
chápeš všetko, čo ma životom trápilo,
prežívaš ten bôľ, ktorý som mala,
aby som sa ho trošku zbavila.

S tebou je mi úplne inak, je to iné,
vieš, čo cítim, vieš, čo mi je,
presne vytušíš, kedy ťa potrebujem,
veľa mi dávaš a za všetko ti ďakujem.

Petra Ištvániková

Petra Ištvániková

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je zlváštne žiť život, je zlváštne poznať život, je však neskutočne krásne si život vychutnať.Možno nie som pekná, možno nie som krásna, možno nie som sladká ako med, no mám úprimnú dušu a veľké srdce, viac mi netreba. Zoznam autorových rubrík:  poviedky o životetak trošku vo veršochtak zamyslela sa som :-)

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu