reklama

Keď odchádzam

Nežne sa dotknúť tvojej tváre, hľadieť ti do očí neprestajne, krehkým bozkom pohladiť líce, lúčiť sa mi s tebou nechce.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Nechcem ťa pustiť a nechcem ísť,
hoc je to len na pár dní.
Bez teba sa ťažko vstáva,
bdie, no najhoršie zaspáva.

Chvíľa bez teba a je mi clivo,
zrazu je v srdci o dosť prázdno.
Telefonát je slabá útecha,
počujeme sa len na pol ucha.

Preto ťa teraz držím, zvieram,
tisnem pery k tvojím perám,
nežne bozkám a oči mi slzia,
nemám rada odlúčenia.

Ozvala sa píšťalka, vlak už hučí,
tisnú sa nám slzy do očí.
Púšťam tvoje ruky z mojich dlaní,
vagóny sa rozhýbali.

Ruka na skle a posledné pohľady,
čo dopriali nám odostreté závesy.
Strácam ťa z dohľadu a som sama,
niečia prítomnosť prázdno nenahrádza.

Vláčik si spieva rezko v pred,
no ja by som radšej šla hneď späť.
Zasvieti telefón, prezváňaš,
s predĺženou tvárou ťa odzváňam.

Na chvíľu ma naša fotka poteší,
chcem ťa opäť držať v náručí,
len pár chvíľ a mne je už smutno,
pár dní to znie ničivo...

Petra Ištvániková

Petra Ištvániková

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je zlváštne žiť život, je zlváštne poznať život, je však neskutočne krásne si život vychutnať.Možno nie som pekná, možno nie som krásna, možno nie som sladká ako med, no mám úprimnú dušu a veľké srdce, viac mi netreba. Zoznam autorových rubrík:  poviedky o životetak trošku vo veršochtak zamyslela sa som :-)

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu