reklama

Vždy mám smútok bez teba

Vždy keď cítim smútok, vždy keď cítim žiaľ, mal by si, v tej chvíli, po mojom boku stáť. Ja cítim sa tak sama, vždy keď som bez teba, môj pohľad smerujem hore, priamo do neba, nech je k nám Boh milosrdný, nech je štedrý, aby nám dal viac času, spoločných chvíľ, nehy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vždy, keď cítim smútok, najviac potrebujem teba,
stačí mi, nech zaznie tvoj hlas, či kratučká veta,
v tej chvíli chcem pocítiť objatie tvojho tela,
ako by som ťa po svojom boku, v skutočnosti mala,
len tiché šepkanie a počuť tvojich pár nežných slov,
nech mám pocit, že som i teraz len a len s tebou.

Vždy, keď cítim smútok, je tu vôkol samota
každá noc bez teba, je chladná, vždy bezsenná,
nie si pri mne, no chvíľu sa mi zdá, akoby áno,
nahováram si to, aby ma to tak v srdci nebolelo,
smútok a osamelosť, spojili sa vo mne v jedno,
netrpezlivo čakám ťa, z okna hľadím nemo.

Petra Ištvániková

Petra Ištvániková

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je zlváštne žiť život, je zlváštne poznať život, je však neskutočne krásne si život vychutnať.Možno nie som pekná, možno nie som krásna, možno nie som sladká ako med, no mám úprimnú dušu a veľké srdce, viac mi netreba. Zoznam autorových rubrík:  poviedky o životetak trošku vo veršochtak zamyslela sa som :-)

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu