reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Ištvániková

Petra Ištvániková

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je zlváštne žiť život, je zlváštne poznať život, je však neskutočne krásne si život vychutnať.Možno nie som pekná, možno nie som krásna, možno nie som sladká ako med, no mám úprimnú dušu a veľké srdce, viac mi netreba. Zoznam autorových rubrík:  poviedky o životetak trošku vo veršochtak zamyslela sa som :-)

reklama

tak trošku vo veršoch

Vždy mám smútok bez teba

Petra Ištvániková

Vždy mám smútok bez teba

Vždy keď cítim smútok, vždy keď cítim žiaľ, mal by si, v tej chvíli, po mojom boku stáť. Ja cítim sa tak sama, vždy keď som bez teba, môj pohľad smerujem hore, priamo do neba, nech je k nám Boh milosrdný, nech je štedrý, aby nám dal viac času, spoločných chvíľ, nehy.

  • 26. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 551x
  • 0
Keď odchádzam

Petra Ištvániková

Keď odchádzam

Nežne sa dotknúť tvojej tváre, hľadieť ti do očí neprestajne, krehkým bozkom pohladiť líce, lúčiť sa mi s tebou nechce.

  • 8. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 516x
  • 0
Mám ťa rada...len teba!!!

Petra Ištvániková

Mám ťa rada...len teba!!!

  • 12. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 595x
  • 1
Len teba

Petra Ištvániková

Len teba

Ako si sa ma dotkol, ako si ma pohladil, moje srdce si tým veľmi rozbúšil. Potom ten pohľad do očí a priamo do duše, vidíš všetko, čo sa mi v nej píše.

  • 11. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 581x
  • 2
Trpím a plačem, pre to všetko

Petra Ištvániková

Trpím a plačem, pre to všetko

Plačem, lebo som stratila všetky sny. Plačem, lebo mi srdce zviera a ma bolí. Plačem, lebo mi niet už pomoci. Plačem, lebo nie som v tvojom náruči.

  • 10. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 529x
  • 4
reklama
Výdych

Petra Ištvániková

Výdych

Tvoj dotyk, pohľad a tvoj bozk, to všetko si pamätám, hoc už len matne, no nezabúdam na tvoju dlaň, ktorá mi v dlani pomaly chladne.

  • 24. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
O čo ide? Koniec... myslím!

Petra Ištvániková

O čo ide? Koniec... myslím!

Pozerám na teba a neviem, čo čakáš? Prečo tak na mňa stále pozeráš?! Čo mi nedáš pokoj a neodídeš?! Aký to má význam, keď ma nemiluješ?!

  • 1. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Tvoje verše

Petra Ištvániková

Tvoje verše

  • 1. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Nehľadám šťastie, ale lásku

Petra Ištvániková

Nehľadám šťastie, ale lásku

  • 13. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Čakanie na lásku

Petra Ištvániková

Čakanie na lásku

  • 12. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Možno to bola láska

Petra Ištvániková

Možno to bola láska

  • 11. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Už keď som ťa milovala

Petra Ištvániková

Už keď som ťa milovala

  • 10. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Čo chem poveďať o láske

Petra Ištvániková

Čo chem poveďať o láske

  • 28. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Keď sme spolu

Petra Ištvániková

Keď sme spolu

  • 18. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Načo slová

Petra Ištvániková

Načo slová

  • 25. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Nerozhoduje diaľka

Petra Ištvániková

Nerozhoduje diaľka

Držať ťa za ruku, bozkať ťa na krku, objímať ťa náručou, zašepkať zopár slov.

  • 7. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Z lásky

Petra Ištvániková

Z lásky

Srdce mi šalie, hlava sa mi točí, mám pocit, že ma nikto nepochopí, jedine pohľad tvojich hnedých očí, mi vraví, že sme obaja obeťami.

  • 23. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nechápem, netuším, neviem, nechcem!

Petra Ištvániková

Nechápem, netuším, neviem, nechcem!

Nechápem, čo sa to mohlo stať, ako keby si mi city nechcel opätovať, ostal si ku mne taký chladný, ako by sme sa nikdy nepoznali.

  • 9. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Len .... veď ty vieš

Petra Ištvániková

Len .... veď ty vieš

Len ma chyť za ruku a drž ju vo svojej dlani, a buď ku mne tak neskutočne milý.

  • 3. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Podaj mi ruku . . .

Petra Ištvániková

Podaj mi ruku . . .

Podaj mi ruku a povedz mi, čo ťa bolí, povedz mi, čo tvoje srdiečko celé dni trápi.

  • 31. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu