reklama

Čakanie na lásku

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Láska si hľadá možné obete,
občas nás na úskalia zavedie,
chce potrápiť naše krehké srdcia,
skúša, koľko toho pre lásku vydržia.

Láska hádže polená pod nohy,
aby sme na ňu nezabudli,
skúša nás a tak lepšie vyberie,
koho si ozaj zaslúžime.

Láska je náročná, nechá sa rozmaznávať,
až potom nám začne hlavu zamotávať,
čaká, čo jej všetko k nohám dáme,
hoc zato často nič nedostaneme.

Láska je občas veľmi na nás krutá,
niekedy preto, aby nás našla spriaznená duša,
láska vie, čo snami s nami plánuje a čo chce,
hlavné je, nech človek ľúbi, ba až miluje.

Petra Ištvániková

Petra Ištvániková

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je zlváštne žiť život, je zlváštne poznať život, je však neskutočne krásne si život vychutnať.Možno nie som pekná, možno nie som krásna, možno nie som sladká ako med, no mám úprimnú dušu a veľké srdce, viac mi netreba. Zoznam autorových rubrík:  poviedky o životetak trošku vo veršochtak zamyslela sa som :-)

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu