reklama

Cítim, teda milujem!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Vidím, cítim, počujem, myslím teda som,
tak preto som človekom?
Nie! Nemyslím, človek má iné prednosti,
má úžasný dar, človek vníma pociti.
Cit je tak výnimočný dar, na ktorý často zabúdame,
robíme hlúposti a si to nevážime.


Vidím, cítim, počujem, myslím teda som,
no hlavne od citov som závislou,
nechcem cítiť len nejaký dotyk, vôňu, teplo,
chcem, aby ma to čaro lásky citom naplnilo,
chcem cítiť lásku jej dotyky, teplo, vôňu,
ktorá ma chuť tak kúzelnú tak jedinečnú.


Vidím, cítim, počujem, myslím teda som,
priznávam, som lásky otrokom,
som od nej závislá, moc ju potrebujem
a nájde si ma vždy, mám taký dojem.
Vidím, cítim, počujem, myslím teda som,
ale aj cítim, preto milujem a zato láske ďakujem.

Petra Ištvániková

Petra Ištvániková

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je zlváštne žiť život, je zlváštne poznať život, je však neskutočne krásne si život vychutnať.Možno nie som pekná, možno nie som krásna, možno nie som sladká ako med, no mám úprimnú dušu a veľké srdce, viac mi netreba. Zoznam autorových rubrík:  poviedky o životetak trošku vo veršochtak zamyslela sa som :-)

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu