reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Ištvániková

Petra Ištvániková

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je zlváštne žiť život, je zlváštne poznať život, je však neskutočne krásne si život vychutnať.Možno nie som pekná, možno nie som krásna, možno nie som sladká ako med, no mám úprimnú dušu a veľké srdce, viac mi netreba. Zoznam autorových rubrík:  poviedky o životetak trošku vo veršochtak zamyslela sa som :-)

reklama

tak zamyslela sa som :-)

Viera, nádej, láska

Petra Ištvániková

Viera, nádej, láska

Láska je nám jasná, čo to je, nádej tiež, veď každý dúfa, ale viera? Čo je to viera? Viera je síce pekná téma, ale dosť náročná. Tak som sa nadtým trošku zamyslela.

  • 11. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 884x
  • 0
Prečo?

Petra Ištvániková

Prečo?

Veľa dúmam, veľa myslím. Tak taká mála úvaha, prečo myslím a prečo nie.

  • 27. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 590x
  • 0
Jednoduché slovko ĎAKUJEM

Petra Ištvániková

Jednoduché slovko ĎAKUJEM

Človek v dnešnej dobe bojuje o vlastné prežite, o svoj blahobyt, o svoje pohodlíčko. Ale čo z toho, keď mu chýba to podstatné, to najdôležitejšie. Myslím tých ľudí, ktorí mu pomôžu, pochopia ho a podporia. Načo mu je potom to všetko, keď sa o to nemá s kým podeliť. Keď je sám a zisťuje, že aj sám dosť dlho ostane.

  • 5. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 663x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu